يخساز پولكي يخساز پولكي .

يخساز پولكي

يخساز پودري تجهيز گستر خاورميانه

 يخساز صنعتي

يخساز صنعتي يا مكعبي كه يخ شكل با ابعاد كوچك توليد مي كند كه براي استفاده در آب ميوه فروشي ها، رستوران ها، كافي شاپ ها و مشاغلي از اين دست مناسب است. در يخساز صنعتي در اندازه هاي 26 تا 39 ميلي متر توليد مي شود و وزن آن بين 14 تا 41 گرم متغير است. بسته به شكل اپراتور، يخ به صورت مكعبي يا استوانه اي در يخساز صنعتي توليد مي شد. بدنه داخلي استيل 304 كاملا بهداشتي و عاري از هرگونه آلودگي مي باشد. همچنين عمر يخ توليد شده توسط اين دستگاه طولاني بوده و به آرامي ذوب مي شود.

استفاده از يخساز پودري صنعتي در آزمايشگاه ها و مراكز توليد سوسيس و كالباس سوئيس كاربرد دارد. يخ ساز صنعتي ظرفيت توليد يخ بين 100 تا 200 كيلوگرم را دارد.

بر خلاف تصور بسياري از افراد، معمولاً يخساز صنعتي تجهيز گستر خاورميانه را مي توان در ابعاد بسيار كوچك طراحي و توليد كرد. يخساز صنعتي قديمي حجم و فضاي نسبتا زيادي را اشغال مي كردند. به همين دليل بسياري در هنگام خريد و انتخاب اين يخ سازها فضاي اشغال شده و حجيم بودن آن بودند. در قيمت يخساز صنعتي جديد حجم دستگاه ساخته شده با تعداد قالب تعيين مي شود. اين يخ سازهاي جديد فضاي نسبتا كمي را اشغال مي كنند. به گونه اي كه يك يخساز صنعتي جديد با 30 قالب به راحتي در فضايي حدود 30 يا 40 متري قرار مي گيرد. يك يخ ساز صنعتي كوچك را مي توان حتي در گوشه اي از خانه يا محل كار طراحي كرد. براي استفاده از يخساز صنعتي  كوچك نيازي به مكان خاص يا فضاي بزرگ نخواهيد داشت.

يخ ساز پولكي صنعتي

ميزان يخ توليدي دستگاه يخ پولكي تجهيز گستر خاورميانه به حدود 1 تن در روز مي رسد و در واقع صنعتي ترين نوع، يخ ساز پولكي است. جداره داخلي آن توليد مي شود. اين يخ توسط تيغه اي كه داخل درام تعبيه شده خراشيده شده و وارد مخزن زير يخ ساز مي شود. درام و تيغه در يخساز صنعتي از پولك هاي فولادي 304 ضد زنگ ساخته شده است كه در مجاورت آب زنگ زده قرار دارند. نمي سوزد و تضمين مي كند كه يخ عاري از هر گونه آلودگي است. يخ توليد شده در يخ ساز پولكي در دماي  درجه و با اعمال شوك سرماي 3 برابري توليد مي شود كه براي مواردي مانند بچينگ سيمان و كشتارگاه ها مناسب است.

يخساز صنعتي لوله اي با قابليت توليد يخ به صورت لوله هاي توخالي به ابعاد 3*2 قطر.

به طور كلي در بين انواع يخساز صنعتي تجهيز گستر خاورميانه بيشترين مصرف مربوط به يخ ساز صنعتي پولكي است و برخي از انواع ديگر مانند قيمت يخ ساز صنعتي قالبي به دلايل زير كمتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

روش توليد يخساز صنعتي قالبي به صورت ديفرانسيل مي باشد كه براي ساخت يخ به حدود 11 ساعت آب راكد نياز است. اين امر خطر آلودگي آب را به دليل ارتباط با هواي محيط افزايش مي دهد.

به دليل وزن زياد يخ كه در هر قالب به 25 كيلوگرم مي رسد، كار با آن مشكل است.

يخ توليد شده در يخ ساز صنعتي قالب در دماي صفر درجه توليد مي شود و ماندگاري كمتري نسبت به ساير يخ هاي توليد شده در انواع ديگر يخساز صنعتي دارد.

كاربرد يخساز صنعتي

يخساز صنعتي براي زرگرها، رستوران‌ها، آشپزهاي خانگي يا فروشگاه‌هايي كه گوشت، ماهي و مرغ مي ‌فروشند، مهم‌ترين هستند، زيرا مواد غذايي مورد استفاده از طريق توده‌اي از يخ منجمد مي ‌شوند. مي توان آنها را حفظ كرد.

پس بهتر است در اين مراكز از قيمت دستگاه يخساز صنعتي تجهيز گستر خاورميانه استفاده كنيد. در گذشته مراكزي مانند بيمارستان ها براي نگهداري داروهايي كه به يخ نياز داشتند به مراكز فروش يخ وابسته بودند كه از طريق دستگاه يخساز صنعتي تجهيز گستر خاورميانه توليد مي كردند، اما امروزه به كارخانه هاي يخ كه از طريق دستگاه هاي يخ ساز توليد مي كنند، وابسته هستند. انجام مي دادند و به مراكز درماني مي فرستادند، نيازي نيست و در هر بيمارستان يا مركز درماني از جمله واكسن سازي، دستگاه يخ سازي وجود دارد كه براي داروهايي كه نياز به سرماي زياد دارند استفاده مي شود.

يخساز صنعتي هر چند وقت يكبار نياز به تميز كردن دارد؟

2 تا 4 بار در سال بايد يخ را مانند غذا ذخيره و نگهداري كرد و اين بدان معناست كه دستگاه هاي يخ ساز بايد به طور مرتب در يك سال تميز شوند. كه قيمت يخساز صنعتي بايد طبق نكات توصيه شده توسط سازنده تميز شوند كه عموماً حداقل 2 تا 4 بار در سال است.

براي تميز كردن داخل يخ ساز مي توانيد از سركه و آب يا آبليمو و آب استفاده كنيد. البته مي توانيد از يك سطل، آب گرم و صابون يا چند قاشق غذاخوري جوش شيرين حل شده در آب براي شستن و تميز كردن هر يك از قسمت هاي خارجي استفاده كنيد. بدن را خوب بشوييد و كنار بگذاريد تا در هوا خشك شود.

دستگاه يخساز پودري:

 اين دستگاه يخ را به صورت پودر و كاملا خرد شده توليد مي كند و با توجه به مصرف بالاي اين مدل يخ، فروش اين دستگاه نيز افزايش يافته و روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده مي شود. دستگاه يخساز پودري تجهيز گستر خاورميانه توليد شده در تونل انجماد را با دستگاه خرد كن خرد كرده و سپس در مخزن خود مي ريزد.

بيشترين كاربرد اين دستگاه در صنايع شيلات، فروشگاه هاي ماهي، كشتارگاه هاي دام و طيور، مرغداري ها، صنايع توليد نان، رستوران ها و صنايع دارويي مي باشد. دستگاه يخساز پودري به دليل تفاوت در ظاهر و طراحي از قيمت بالاتري نسبت به ساير دستگاه ها برخوردار است.

يخ ساز قالبي:

اين دستگاه با استفاده از مكانيزم تبريد و تونل انجماد يخ توليد مي كند و توليد شده مستطيلي و در اندازه بزرگ مي باشد. دستگاه يخساز قالبي تجهيز گستر خاورميانه بيشتر در مغازه هاي ماهي فروشي، صنايع مرتبط با ماهيگيري و ماهيگيري، صنايع توليد فرآورده هاي گوشتي، صنايع بسته بندي، صنايع بتن سازي، صنايع شيميايي، صنايع غذايي، صنايع دارويي و صنايع حمل و نقل مواد فاسد شدني استفاده مي شود. to be اين دستگاه در محيط هاي كوچك قابل استفاده نيست و كاربرد اصلي و اصلي آن در صنايع و كارخانجات بزرگ مي باشد.

روش كار يخ ساز صنعتي تجهيز گستر خاورميانه به طور كلي به اين صورت است كه آب از طريق لوله اتصال وارد دستگاه مي شود و حجم و مقدار آن توسط شيرهاي تنظيم كننده آب كنترل مي شود. سپس آب ورودي از طريق پمپ به تونل انجماد هدايت مي شود. آب در تونل انجماد به يخ تبديل مي شود و يخ در مخزن دستگاه قرار مي گيرد. اين چرخش به طور منظم ادامه مي يابد. بهتر است بدانيد فرآيند توليد يخ توسط دستگاه قيمت يخساز صنعتي تجهيز گستر خاورميانه ممكن است ساده و راحت به نظر برسد اما مكانيزمي پيچيده و مهندسي شده است. اگر هر يك از قسمت هاي داخلي دستگاه به درستي كار نكند باز هم يخ توليد مي شود اما مصرف انرژي افزايش مي يابد و بعد از مدتي دستگاه خراب مي شود.

 


برچسب: يخساز پودري، يخساز صنعتي، قيمت يخساز صنعتي، يخ ساز صنعتي، يخساز قالبي، قيمت يخ ساز صنعتي، قيمت يخساز پودري، يخ ساز پودري 50 كيلويي، دستگاه يخساز پودري 100 كيلويي، يخساز پودري 200 كيلويي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۳:۵۵ توسط:يخساز صنعتي موضوع: نظرات (0)